top of page

REKLAMACE

Pokud jste objevili na našem výrobku vadu, jsme tu pro vás a uděláme vše pro její rychlé a férové vyřízení. Vaše práva se řídí občanským zákoníkem (§ 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174).

ZA CO ODPOVÍDÁME

Při převzetí zboží garantujeme, že:

  • má zboží vlastnosti, které byly ujednány, nebo které je možné očekávat dle popisu či reklamy

  • je vhodné k účelu, pro který je běžně používáno

  • odpovídá vzorku nebo předloze (pokud byl sjednán)

  • je dodáno ve správném množství, míře nebo hmotnosti

  • splňuje požadavky právních předpisů

Na námi dodaný nábytek poskytujeme možnost reklamace po dobu 12 měsíců od jeho převzetí.

MOŽNOSTI ŘEŠENÍ REKLAMACE

V případě oprávněné reklamace máte nárok na:

  • opravu vadného zboží

  • výměnu zboží za nové nebo doplnění chybějící části

  • přiměřenou slevu z ceny

  • odstoupení od smlouvy a vrácení peněz (při podstatném porušení smlouvy)

CO NENÍ VADOU

Za vadu se nepovažují:

  • přirozené rozdíly v barvě, struktuře či vzoru materiálů

  • drobné rozměrové odchylky typické pro ruční a malosériovou výrobu

Reklamaci nelze uplatnit, pokud:

  • byla vada způsobena běžným opotřebením, nesprávným používáním nebo manipulací

  • bylo zboží používáno v rozporu s jeho účelem nebo běžnými zásadami užívání

  • k vadě došlo v důsledku nevhodného skladování, vlhkosti, tepla či mechanického poškození po převzetí

JAK UPLATNIT REKLAMACI

  1. Kontaktujte nás

    Napište nám na detile.studio@gmail.com s informací o vadě.

  2. Formulář a dokumentace

    Po kontaktování vám zašleme reklamační formulář, který vyplníte a přiložíte k reklamovanému zboží spolu s fotografií vady a dokladem o koupi.

  3. Vyřízení reklamace

    Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

bottom of page